Οι Εκπαιδευτικές Οργανώσεις επανέλαβαν και ενώπιον του ΠτΔ ότι είναι υπέρ του εξορθολογισμού στην Εκπαίδευση. Ενός εξορθολογισμού, όμως, στη βάση μιας ολιστικής και όχι αποσπασματικής προσέγγισης, με κριτήρια καθαρά εκπαιδευτικά και παιδαγωγικά και όχι στη βάση οικονομικίστικων προσεγγίσεων. Ενός εξορθολογισμού, που θα συμβάλει πρωτίστως στη συνεχή σχολική βελτίωση και ειδικότερα στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων των παιδιών μας, επιτυγχάνοντας, έτσι, τον κοινό σκοπό που δεν είναι άλλος από την ποιοτική αναβάθμιση της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
[Read the rest of this article...]