05

Λευκωσία, 8 Δεκεμβρίου 2025

 

 

Ενημερωτικό Δελτίο για την Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού και Εκπαιδευτικού Έργου

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

 

Οι συζητήσεις, οι επαφές και η προσπάθεια για αλλαγή των κανονισμών Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού και του Εκπαιδευτικού Έργου έχουν φτάσει σε ένα πολύ κομβικό σημείο, αφού αναμένεται πολύ σύντομα να ψηφιστούν από τη Βουλή, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της ΠΟΕΔ. Η αλλαγή των κανονισμών επηρεάζει άμεσα όλα τα μέλη της ΠΟΕΔ, αλλά και τις επόμενες γενιές εκπαιδευτικών.

 

Η ανάγκη διόρθωσης και βελτίωσης των υφιστάμενων κανονισμών Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού και του Εκπαιδευτικού Έργου είναι κάτι που και η ΠΟΕΔ επιδιώκει και επιζητεί εδώ και πολλά χρόνια. Βασικές παράμετροι αυτού του εγχειρήματος, πρέπει να είναι αφενός η όποια αλλαγή να διορθώνει λάθη και στρεβλώσεις του υφιστάμενου συστήματος. Αφετέρου επιβάλλεται να αποτελεί προϊόν ενδελεχούς διαβούλευσης και συμφωνίας μεταξύ ΥΠΑΝ και ΠΟΕΔ, ενώ το όλο εγχείρημα θα πρέπει να συνοδεύεται ταυτόχρονα με μέτρα τα οποία θα το στηρίζουν.

 

Κρίνουμε σκόπιμο όπως δοθεί συνέχεια στην ενημέρωση, έτσι ώστε ο κλάδος να έχει συνεχή εικόνα τόσο των εξελίξεων για αυτό το πολύ σοβαρό θέμα, όσο και του τρόπου με τον οποίο η Οργάνωση διαχειρίστηκε και διαχειρίζεται το ζήτημα αυτό, με γνώμονα πάντα το καλώς νοούμενο συμφέρον των μελών της αλλά και του Δημόσιου Σχολείου.

 

Η συζήτηση για την Αξιολόγηση ξεκίνησε στις 25 Σεπτεμβρίου 2024. Ακολούθησαν συναντήσεις στις 14 Οκτωβρίου 2024, στις 21 Νοεμβρίου 2024 και στις 24 Φεβρουαρίου 2025. Η Οργάνωση συμμετείχε στην όλη διαδικασία, μέσα από την κατάθεση τεκμηριωμένων θέσεων και εισηγήσεων. Η ολοκληρωμένη πρόταση κοινοποιήθηκε τον Φεβρουάριο του 2025, χρονικό σημείο το οποίο για την Οργάνωση αποτελεί και την έναρξη του ουσιαστικού διαλόγου μεταξύ ΥΠΑΝ και ΠΟΕΔ για το εν λόγω θέμα. Η ΠΟΕΔ προχώρησε σε σχετική απάντηση προς το ΥΠΑΝ, η οποία περιλάμβανε τις θέσεις και τις εισηγήσεις της.

 

Στις 22 Απριλίου 2025, το ΥΠΑΝ μονομερώς προχώρησε σε δημόσια διαβούλευση συγκεκριμένου νομοσχεδίου.

 

Στις 20 Μαΐου 2025, η πρόταση του ΥΠΑΝ που αφορά στην Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού και του Εκπαιδευτικού Έργου, εγκρίθηκε από το Υπουργικό Συμβούλιο και οδηγήθηκε στη Βουλή, παρά τη διαφωνία της ΠΟΕΔ.

 

Στις 18 Ιουνίου 2025, η Επιτροπή Παιδείας και Πολιτισμού της Βουλής, μετά από έντονες πιέσεις και διαβήματα της ΠΟΕΔ προς τα κοινοβουλευτικά κόμματα, κάλεσε το ΥΠΑΝ όπως συνεχίσει τον διάλογο με τις Εκπαιδευτικές Οργανώσεις, μέχρι και τον Σεπτέμβριο.

 

Η ΠΟΕΔ (με επιστολή της ημερομηνίας 30 Ιουνίου 2025) ενημέρωσε την Επιτροπή Παιδείας της Βουλής για τις θέσεις της και δήλωσε εκ νέου την πρόθεση και τη διάθεση να συμμετέχει σε ένα ουσιαστικό και επί της ουσίας διάλογο με το ΥΠΑΝ, επί σειρά ζητημάτων, τα οποία άπτονται του θέματος της αξιολόγησης (επιστολή προς ΥΠΑΝ ημερομηνίας 25 Ιουλίου 2025).

 

Πραγματοποιήθηκαν τέσσερις συναντήσεις με την πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΝ, στις οποίες έγινε αναφορά στις θέσεις της Οργάνωσης. Με επιστολή της η ΠΟΕΔ (ημερομηνίας 6 Αυγούστου 2025) κατέθεσε εκ νέου και γραπτώς τις θέσεις ή/και διαφωνίες της, στο συγκεκριμένο νομοθέτημα των κανονισμών.

 

Το δεύτερο αναθεωρημένο κείμενο των κανονισμών, όπως κατατέθηκε εκ νέου από το ΥΠΑΝ στην Επιτροπή Παιδείας της Βουλής, για να τεθεί προς συζήτηση στις 22 Οκτωβρίου 2025, και πάλι δεν βρήκε σύμφωνη την Οργάνωση, καθώς δεν έγιναν ουσιαστικές τροποποιήσεις στη βάση των θέσεων και των εισηγήσεων της Οργάνωσης.

 

Η ΠΟΕΔ αιτήθηκε εκ νέου διάλογο με το ΥΠΑΝ, κάτι που τελικά έγινε για δεύτερη φορά αποδεκτό, με την Επιτροπή Παιδείας της Βουλής να δίνει ακόμη δεκαπέντε μέρες συνέχισης του διαλόγου μεταξύ ΥΠΑΝ και Εκπαιδευτικών Οργανώσεων.

 

Στο διάστημα αυτό των δεκαπέντε ημερών, πραγματοποιήθηκαν δύο συναντήσεις και έγινε προσπάθεια από την ΠΟΕΔ να πείσει για τις θέσεις της. Στις συναντήσεις αυτές, καταγράφηκαν σημαντικές βελτιώσεις. οι οποίες θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε συμφωνία.

 

Γενικά, η Οργάνωση κατόρθωσε να συμπεριλάβει σημαντικές αλλαγές στο νομοθέτημα, ως αποτέλεσμα των πιέσεων που ασκήθηκαν και των τεκμηριωμένων εισηγήσεων/θέσεων που κατατέθηκαν. Ενδεικτικά αναφέρουμε κάποιες από τις αλλαγές:

  1. Πρόγραμμα προετοιμασίας στελεχών: Μια πρόνοια που εντοπίστηκε έγκαιρα και αφαιρέθηκε από την πρόταση είναι το πρόγραμμα προετοιμασίας στελεχών πριν την προαγωγή με εξετάσεις. Από την αρχή η Οργάνωση πίεσε για να αφαιρεθεί η συγκεκριμένη πρόνοια και να προσφέρεται πρόγραμμα επιμόρφωσης σε όλους τους νεοπροαχθέντες, όχι μόνο τους Διευθυντές και τις Διευθύντριες, μετά την προαγωγή.
  2. Πρόγραμμα παιδαγωγικής και διδακτικής στήριξης εκπαιδευτικών που κρίνονται μη επαρκείς: Μετά από εισήγηση της Οργάνωσης, προστέθηκε πρόνοια για επέκταση του προγράμματος και για δεύτερη σχολική χρονιά και παροχή δικαιώματος στον εκπαιδευτικό, για αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος, αν το επιθυμεί.
  3. Επαγγελματική μάθηση εκπαιδευτικών: Μεγάλη έμφαση του ΝΣΑ δίδεται στην επαγγελματική μάθηση των εκπαιδευτικών. Η Οργάνωση πίεσε, έτσι ώστε όλες οι επιμορφώσεις να προσφέρονται σε εργάσιμο χρόνο, αλλά και να επεκταθεί το χρονικό πλαίσιο που απαιτείται για τη συμπλήρωση των 50 ωρών από δύο σε τρεις σχολικές χρονιές.
  1. Ρόλο παιδαγωγικού συμβούλου για τη Δημοτική Εκπαίδευση αναλαμβάνει βοηθός Διευθυντής και, εκεί όπου δεν υπάρχει, άλλος κατάλληλα καταρτισμένος εκπαιδευτικός.
  2. Διαφοροποιείται ο τρόπος αποτίμησης της αξίας των Βοηθών Διευθυντών/τριών από τους απλούς εκπαιδευτικούς και δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στα διοικητικά καθήκοντα.
  3. Η εξωτερική αξιολόγηση της σχολικής μονάδας από τρία έτη θα γίνεται κάθε πέντε έτη.
  4. Αφαιρέθηκε από το Νομοσχέδιο η εξής αναφορά: «Τα αποτελέσματα της εξωτερικής αξιολόγησης καταχωρούνται σε πλατφόρμα, ώστε να αξιοποιούνται από το Υπουργείο για τον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής και τον επανακαθορισμό στόχων και προτεραιοτήτων σε επίπεδο εκπαιδευτικού συστήματος». Η εν λόγω αναφορά παρέπεμπε σε αχρείαστη λογοδοσία και σε εθνικά επίπεδα, κάτι για το οποίο η ΠΟΕΔ ήταν αντίθετη.
  5. Το ατομικό πληροφοριακό δελτίο θα λαμβάνεται υπόψη ως πηγή πληροφόρησης.
  6. Η διαδικασία διαμορφωτικής αξιολόγησης σε περιπτώσεις μικρών σχολείων όπου δεν υπάρχει διευθυντής/τρια, αλλά και όσον αφορά στις διαδικασίες αξιολόγησης των διευθυντών/τριών, δύο θέματα για τα οποία δεν ήταν ξεκάθαρες και σαφείς οι διαδικασίες, γίνεται αναφορά ότι οι εν λόγω διαδικασίες θα ξεκαθαρίσουν στη βάση εγκύκλιων οδηγιών.
  7. Σε σχέση με τη συμμετοχή του Διευθυντή στην τελική/αριθμητική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αφενός τα άρθρα που αναφέρονται σε αυτό δεν έχουν αφαιρεθεί. Αφετέρου, έγινε προσπάθεια από μέρους του ΥΠΑΝ να διαφοροποιήσει κατά κάποιο τρόπο τη θέση του, βάζοντας στις μεταβατικές διατάξεις την εξής αναφορά: «Οι πρόνοιες των Κανονισμών 12 έως 14 που αφορούν στη συμμετοχή του Διευθυντή στην αριθμητική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, θα τύχουν εφαρμογής από τη σχολική χρονιά 2030-2031, μετά από συζήτηση στην Επιτροπή Παρακολούθησης κατά τη διάρκεια της μεταβατικής περιόδου και σχετική συμφωνία». Πρόθεση της Επίσημης Πλευράς ήταν η εισαγωγή μεταβατικής διάταξης η οποία να ορίζει πως η συγκεκριμένη πρόνοια εφαρμόζεται μόνο κατόπιν συμφωνίας στην επιτροπή παρακολούθησης. Η πιο πάνω αναφορά, δεν καλύπτει πλήρως τη θέση της Οργάνωσης, αφού δεν διασαφηνίζεται ξεκάθαρα η αφαίρεση του διευθυντή από την αριθμητική αξιολόγηση.
  8. Επαναφορά των βαθμολογιών για σκοπούς προαγωγής από το 100 στο 40, έτσι ώστε να μην αλλοιωθούν οι υφιστάμενες βαθμολογίες, αλλά και να μην υπάρξουν αδικίες.
  9. Μετακίνηση του χρονοδιαγράμματος εφαρμογής του ΝΣΑ κατά ένα χρόνο.

 

Παρόλες τις πιο πάνω βελτιώσεις στο πλαίσιο υποχωρήσεων κι από τις δύο πλευρές, συνεχίζει να προβληματίζει έντονα το θέμα που αφορά στη συμμετοχή του Διευθυντή στην τελική αξιολόγηση, μιας και η αντίστοιχη αναφορά στην προτεινόμενη Νομοθεσία δεν είναι ξεκάθαρη. Ταυτόχρονα, συνεχίζει να προβληματίζει το γεγονός ότι πολλά και σοβαρά θέματα δεν έχουν ούτε  συζητηθεί ούτε συμφωνηθεί  (ενδεικτικά:  σχέδια  υπηρεσίας  για  θέση  Ανώτερου

 

Εκπαιδευτικού, κριτήρια αξιολόγησης, τρόπος στήριξης του όλου εγχειρήματος σε επίπεδο σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών) και παραπέμπονται στην «Επιτροπή Παρακολούθησης Νέου Συστήματος Αξιολόγησης», μια επιτροπή η οποία δεν είναι ξεκάθαρο πώς θα λειτουργεί και πώς θα λαμβάνονται οι αποφάσεις.

 

Αναφορικά με την «Οικονομική Μελέτη» από πλευράς ΥΠΑΝ επί της πιο πάνω Νομοθεσίας, θα πρέπει να σημειώσουμε ότι στη βάση αυτού που έχει σταλεί στην ΠΟΕΔ τον Φεβρουάριο 2025, το προτεινόμενο σχέδιο συνοδευόταν από τις πιο κάτω αναφορές:

  • -Μία ώρα μείωση στους νεοεισερχόμενους εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή τους στο αντίστοιχο πρόγραμμα νεοεισερχομένων και 2 με 3 ώρες μείωση στους Μέντορες
  • -Μείωση μίας διδακτικής περιόδου στον Παιδαγωγικό Σύμβουλο
  • -Μείωση 1-3 διδακτικές περιόδους (μέσος όρος 2 διδακτικές περιόδους) στους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • -24 επιπλέον θέσεις Επιθεωρητών σε Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
  • -250 θέσεις Ανώτερων Εκπαιδευτικών σε Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
  • -2 θέσεις Πρώτου Λειτουργού Εκπαίδευσης

Επιπλέον, στις 4 Νοεμβρίου 2025, με επιστολή της η ΥΠΑΝ αναφέρει ότι αφού ψηφιστεί στη Βουλή, το αμέσως επόμενο διάστημα η «Επιτροπή Παρακολούθησης Νέου Συστήματος Αξιολόγησης» θα συζητήσει θέματα που αφορούν στη μείωση του διδακτικού χρόνου της διευθυντικής ομάδας και στη δημιουργία νέων διοικητικών θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η εν λόγω αναφορά δεν συνοδεύεται από οποιοδήποτε χρονοδιάγραμμα, ενώ τα δύο αυτά θέματα ήταν θέματα τα οποία η ΠΟΕΔ θέτει εδώ και καιρό σε συναντήσεις με την ΥΠΑΝ αλλά και σε επιστολές, ανεξαρτήτως του Σχεδίου Αξιολόγησης. Σε συνάντησή της με την ΠΟΕΔ, η ΥΠΑΝ επιβεβαίωσε την ανάγκη για δημιουργία 57 οργανικών θέσεων Διευθύντριας Προδημοτικής και 23 Βοηθού Διευθύντριας Προδημοτικής, οι οποίες θα συζητηθούν στο πλαίσιο της Επιτροπής Παρακολούθησης.

 

Σημαντικό όμως να αναφερθεί ότι παρότι τα πιο πάνω έχουν αποσταλεί στην ΠΟΕΔ, εντούτοις συμβαίνουν τα εξής:

  • -Η απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου, αλλά και η Έκθεση Αντικτύπου (που συνοδεύει το Νομοθέτημα και κατατέθηκε στη Βουλή), κάνουν αναφορές ΜΟΝΟ για τις 24 θέσεις Επιθεωρητών και για τις 250 θέσεις Ανώτερων Εκπαιδευτικών.
  • -Ενώ στην πιο πάνω υπουργική απόφαση αναφέρεται ότι θα περιληφθούν στον προϋπολογισμό του 2026, τίποτα από τα πιο πάνω δεν έχει περιληφθεί.

Με άλλα λόγια, υπάρχει ανακολουθία σε σχέση με το τι το ΥΠΑΝ κατέθεσε στην Οικονομική Μελέτη που απέστειλε στην Οργάνωση και τι τελικά αποτελεί Υπουργική Απόφαση σε σχέση με το όλο εγχείρημα, η οποία και καθορίζει τις ανάγκες στον προϋπολογισμό.

 

Η ΠΟΕΔ όλο αυτό το διάστημα κατέβαλε τεράστιες προσπάθειες, έτσι ώστε το προτεινόμενο Νομοσχέδιο να τροποποιηθεί με τρόπο που να μπορεί να εφαρμοστεί, αλλά και με τρόπο που η εφαρμογή του να μη λειτουργήσει εις βάρος του Δημόσιου Σχολείου και των λειτουργών του. Η όλη προσπάθεια επέφερε σημαντικές αλλαγές και συγκλίσεις. Η συγκεκριμένη πρόταση παραμένει ένα Νομοθέτημα που καταλήγει στη Βουλή, χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της Οργάνωσης στη βάση των όσων αναφέρονται πιο πάνω. Το γεγονός αυτό αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο η όποια στήριξη καταγράφηκε να παραμείνει στη θεωρία και ως εκ τούτου η καθημερινότητα των εκπαιδευτικών να γίνει ακόμη πιο δύσκολη, αφού θα κληθούμε να πραγματώσουμε καθήκοντα στον ήδη ανεπαρκή εξωδιδακτικό χρόνο.

 

Το ενδεχόμενο συζήτησης ενός μη συμφωνημένου Νομοθετήματος σε επίπεδο Βουλής, ελλοχεύει πολλούς κινδύνους. Αφενός οι τροπολογίες που μπορεί η Βουλή να εισηγηθεί είναι περιορισμένες μιας και δεν πρέπει να συνοδεύονται από επιπλέον κόστος, ώστε να μην είναι αντισυνταγματικές. Αφετέρου είναι υπαρκτός ο κίνδυνος να περάσουν τροπολογίες που να είναι αντίθετες με τις θέσεις της ΠΟΕΔ και να δημιουργούν σοβαρά προβλήματα στα Δημόσια Σχολεία με την εφαρμογή τους.

 

Στις 6 Νοεμβρίου 2025, συνήλθε το Παγκύπριο Συμβούλιο Γενικών Αντιπροσώπων της ΠΟΕΔ για να εξετάσει τις εξελίξεις γύρω από το θέμα. Αφού συζήτησε και εξέτασε διεξοδικά την τελευταία πρόταση του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας (ΥΠΑΝ) για το νέο Σύστημα Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών και Εκπαιδευτικού Έργου αποφάσισε ότι η ΠΟΕΔ δεν μπορεί να αποδεχθεί ως έχει, τη δεδομένη στιγμή, το Νομοσχέδιο για το Σχέδιο Αξιολόγησης, καθώς δεν αποτελεί προϊόν συμφωνημένου διαλόγου μεταξύ ΠΟΕΔ και ΥΠΑΝ. Παρά τις μέχρι τώρα διαβουλεύσεις και προσπάθειες που έχουν καταβληθεί, παραμένουν οι διαφωνίες για τη συμμετοχή του Διευθυντή στην αριθμητική αξιολόγηση καθώς και για τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες της Επιτροπής Παρακολούθησης. Επιπλέον, απουσιάζει σαφές και ολοκληρωμένο πλάνο όσον αφορά στους ανθρώπινους πόρους, που θα στηρίξουν την εφαρμογή του Νέου Σχεδίου. Χωρίς την απαραίτητη στήριξη, το Σχέδιο καθίσταται πρακτικά ανεφάρμοστο. Η ΠΟΕΔ τόνισε εκ νέου την ανάγκη να παρουσιαστεί επίσημα το πλάνο του Υπουργείου (με συγκεκριμένα μέτρα και χρονοδιαγράμματα) για τον τρόπο με τον οποίο θα στηριχθεί το Νέο Σχέδιο Αξιολόγησης, το οποίο θα ξεκινάει ταυτόχρονα με την εφαρμογή του. Η ΠΟΕΔ απαιτεί:

  • -Πριν το Νομοσχέδιο προωθηθεί στη Βουλή, να συμφωνηθεί πλήρως με την ΠΟΕΔ, ώστε να διασφαλιστεί ότι αποτελεί προϊόν διαβούλευσης και όχι μονομερούς απόφασης.
  • -Τα μέτρα στήριξης να δοθούν ταυτόχρονα με την εφαρμογή του Σχεδίου Αξιολόγησης (Διοικητικός Χρόνος Διευθυντή και ΒΔ, υποστήριξη απλών εκπαιδευτικών, νέες Οργανικές θέσεις κλπ.).

Στις 11 Νοεμβρίου 2025, το εν λόγω ψήφισμα κοινοποιήθηκε από την Οργάνωση, στην Επιτροπή Παιδείας της Βουλής.

 

Έχοντας λοιπόν πλήρη επίγνωση της σοβαρότητας του ζητήματος και λαμβάνοντας υπόψη όλα τα πιο πάνω, το Εκτελεστικό Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΟΕΔ, σε συνεδρία του τη Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025 και αξιολογώντας τα δεδομένα, αποφάσισε όπως ανακοινώσει στάση εργασίας των μελών της ΠΟΕΔ την Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2025 από τις 7:30 π.μ. μέχρι τις 9:05 π.μ. Η ανακοίνωση των πιο πάνω μέτρων ήταν υπό την αίρεση των εξελίξεων.

 

Παρά την εξαγγελία των απεργιακών μέτρων και όλες τις άλλες ενέργειες της Οργάνωσης, η Επιτροπή Παιδείας της Βουλής αποφάσισε όπως συζητήσει το νομοσχέδιο και όπως προχωρήσει σε τροποποιήσεις, αφού πραγματοποιήσει συναντήσεις και με τους εμπλεκόμενους φορείς. Το ΕΔΣ της ΠΟΕΔ σε συνεδρία του την Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2025, λαμβάνοντας υπόψη τις νέες εξελίξεις, αλλά και τον διαμεσολαβητικό ρόλο που ανέλαβε η Επιτροπή Παιδείας της Βουλής, αποφάσισε ομόφωνα όπως αναστείλει την απεργία της Τετάρτης 26ης Νοεμβρίου και ανακοινώσει ότι αυτή θα πραγματοποιηθεί την ημέρα που θα συνεδριάσει η Ολομέλεια της Βουλής, η οποία τη δεδομένη χρονική στιγμή δεν είχε καθοριστεί σε περίπτωση που το τελικό νομοθέτημα που θα προωθηθεί στην ολομέλεια αποκλίνει από τις βασικές θέσεις της ΠΟΕΔ.

 

Στις 25 Νοεμβρίου, πραγματοποιήθηκε συνάντηση εκπροσώπων του ΕΔΣ της ΠΟΕΔ με την Επιτροπή Παιδείας της Βουλής, όπου και κατατέθηκαν επισήμως οι θέσεις της Οργάνωσης. Στη συνάντηση αυτή η ΠΟΕΔ έκανε σαφές ότι δεν θα αποδεχτεί την αλλαγή σημείων-άρθρων του Νομοσχεδίου, με τα οποία έχουν υπάρξει και καταγραφεί συγκλήσεις με το ΥΠΑΝ. Σε συνέχεια της συνάντησης, στις 28 Νοεμβρίου 2025, η ΠΟΕΔ απέστειλε, τις θέσεις της στα Κοινοβουλευτικά Κόμματα και τους βουλευτές.

 

Σημειώνεται επίσης, πως το ΕΔΣ αποφάσισε στις 20 Νοεμβρίου 2025, όπως ζητήσει από το Υπουργείο Παιδείας, το πλάνο υλοποίησης της οικονομικής πτυχής του ΝΣΑ και των δεσμεύσεων ΥΠΑΝ. Η επιστολή αποστάλθηκε στο Υπουργείο Παιδείας στις 26 Νοεμβρίου και περιλάμβανε τα εξής: Πλάνο υλοποίησης της οικονομικής πτυχής (€12.9 εκ.) του ΝΣΑ, το οποίο μας είχαν κοινοποιηθεί τον Φεβρουάριο 2025, πλάνο και χρονοδιάγραμμα υλοποίησης δεσμεύσεων ΥΠΑΝ (στήριξη διοικητικού χρόνου διευθυντικής ομάδας), τρόπος στήριξης Επαγγελματικής Μάθησης. Η εν λόγω επιστολή κοινοποιήθηκε επίσης στα Κόμματα και τους Βουλευτές.

 

Την 1η Δεκεμβρίου, το ΥΠΑΝ με επιστολή του, απάντησε στην ΠΟΕΔ, αποστέλλοντας πλάνο υλοποίησης της οικονομικής πτυχής του ΝΣΑ και των δεσμεύσεων του ΥΠΑΝ. Για ακόμη μια φορά το περιεχόμενο της συγκεκριμένης επιστολής δεν συνάδει με τα όσα το ΥΠΑΝ είχε δεσμευτεί τον Φεβρουάριο του 2025. Η ΠΟΕΔ αποτάθηκε ξανά στο ΥΠΑΝ για επιπλέον διευκρινήσεις.

 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΕΔ

 

 

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ

Actions: E-mail | Permalink |