25. Tαμείο Διευθυντή
Το Ταμείο ανατίθεται στον Διευθυντή κάθε σχολείου, ο οποίος αναλαμβάνει την υποχρέωση να το διαχειρίζεται, με βάση τις πρόνοιες της σχετικής Νομοθεσίας και για κάλυψη των εξόδων που απαιτούνται για :
• μικρής έκτασης επιδιορθώσεις στα σχολικά κτίρια ή
• εξωραϊσμό των σχολικών χώρων ή
• αντικατάσταση ή επισκευή συσκευών που απαιτούνται για την εκπαίδευση των μαθητών ή για την εύρυθμη λειτουργία του σχολείου κ.ά.
Το Ταμείο δε συνδέεται μ’ οποιοδήποτε τρόπο με τη Συμβουλευτική Επιτροπή Σχολείων, της οποίας ο ρόλος είναι άλλος, όπως αυτός καθορίζεται συγκεκριμένα, τόσο στο σχετικό Νόμο όσο και στη σχετική επεξηγηματική εγκύκλιο του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης προς τα σχολεία.
Οι Διευθυντές των σχολείων έχουν κάθε διακριτική εξουσία να διαθέτουν από τα κεφάλαια του Ταμείου οποιαδήποτε ποσά απαιτούνται για τις ανάγκες του σχολείου τους που αυτοί κρίνουν ότι εμπίπτουν μέσα στις γενικές κατευθύνσεις που δίνονται στην παράγραφο με τον αρ. 1, πιο πάνω.
Η σύσταση και η διαχείριση του Ταμείου γίνονται με τον τρόπο που διαγράφεται, επίσης, στη σχετική εγκύκλιο του Τμήματος, στην οποία συστήνεται, περαιτέρω, όπως υπάρχει πάντοτε συνεργασία με τις Σχολικές Εφορείες για αξιοποίηση του εργατοϋπαλληλικού και τεχνικού προσωπικού. Διευκρινίζουμε, σχετικά, ότι η σύσταση αυτή δεν μπορεί παρά να ερμηνεύεται πως σημαίνει ότι οι Διευθυντές των σχολείων μπορούν να συνεχίσουν να αποτείνονται προς την οικεία Σχολική Εφορεία για όλες τις περιπτώσεις που, ως σήμερα, τα σχολεία τους ετύγχαναν εξυπηρέτησης από το εργατοϋπαλληλικό ή τεχνικό προσωπικό της Εφορείας και μόνο σε περίπτωση αρνητικής απάντησης να προχωρούν με άλλες διευθετήσεις, τις οποίες θα πρέπει να καλύψουν από το Ταμείο.
Τίποτε από τα πιο πάνω δε σημαίνει ότι οι Διευθυντές των σχολείων έχουν υποχρέωση να ακολουθούν οποιεσδήποτε άλλες οδηγίες της οικείας Σχολικής Εφορείας, σ’ ό,τι αφορά τη διάθεση των κεφαλαίων του Ταμείου.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ