16

Ξεκίνησε χθες, 15 Νοεμβρίου 2018, η συζήτηση στο πλαίσιο της ΜΕΠΕΥ όλων των επίμαχων ζητημάτων που άπτονται των μονομερών αποφάσεων της Κυβέρνησης, οι οποίες προκάλεσαν την πρωτοφανή κρίση στον χώρο της Δημόσιας Εκπαίδευσης το προηγούμενο διάστημα. Υπενθυμίζουμε ότι αυτή ήταν και η βασική απαίτηση των τριών Εκπαιδευτικών Οργανώσεων, οι οποίες δήλωναν εμφατικά ευθύς εξαρχής ότι οι αποφάσεις της Κυβέρνησης λήφθηκαν χωρίς να προηγηθεί ο επιβαλλόμενος θεσμικός διάλογος στο πλαίσιο της ΜΕΠΕΥ.

Οι Εκπαιδευτικές Οργανώσεις προσήλθαν στον διάλογο με εποικοδομητική διάθεση. Πέραν από τον ευρύτερο κατάλογο θεμάτων που οι ίδιες ζήτησαν να εγγραφούν για συζήτηση, η χθεσινή ημερήσια διάταξη εμπλουτίστηκε από τρία πολύ σημαντικά θέματα που έθεσαν οι Εκπαιδευτικές Οργανώσεις και αφορούν στα Συνταξιοδοτικά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, που μονιμοποιήθηκαν μετά τον Οκτώβριο του 2011, το Σχέδιο Πρόωρης Αφυπηρέτησης Εκπαιδευτικών και το θέμα των πιστώσεων σε εκπαιδευτικούς που έχουν επηρεαστεί εργασιακά από τις μονομερείς αποφάσεις του Υπουργικού Συμβουλίου.

Οι Εκπαιδευτικές Οργανώσεις κατέθεσαν τις απόλυτα τεκμηριωμένες θέσεις τους για όλα τα πιο πάνω ζητήματα καθώς και για άλλα, όπως αυτά που αφορούν την αναδιαμόρφωση του διδακτικού χρόνου των εκπαιδευτικών με βάση τα έτη υπηρεσίας και τη θέση, αλλά και τον θεσμό του Υπευθύνου Τμήματος.

Σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλες συνεδρίες με στόχο τη συνέχιση της συζήτησης, εν αναμονή και των θέσεων του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού για τα συγκεκριμένα ζητήματα. Ευελπιστούμε ότι το θετικό πνεύμα που κυριάρχησε στην πρώτη χθεσινή συνεδρία της ΜΕΠΕΥ θα έχει και συνέχεια, με στόχο να καταλήξουμε σε αποφάσεις που να είναι κοινώς αποδεκτές και οι οποίες θα κατοχυρωθούν πλέον νομοθετικά, έτσι ώστε στο μέλλον να μην έχει κανείς το δικαίωμα να αμφισβητεί εκπαιδευτικές ή άλλες πολιτικές.

                                                           ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ

                                                                   ΟΕΛΜΕΚ – ΠΟΕΔ - ΟΛΤΕΚ

Actions: E-mail | Permalink |