Επιστολή ΠΟΕΔ προς ΥΠΑΝ: Προτάσεις ΠΟΕΔ αναφορικά με τον θεσμό των ΠΟΣ (Δημοσιεύθηκε Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2024) (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ) |
Η ΠΟΕΔ εκφράζει, για άλλη μια φορά, τη βούλησή της να συνδράμει εποικοδομητικά στη στήριξη και αναβάθμιση του θεσμού των Ολοήμερων Σχολείων. Η πάγια θέση μας είναι πως επιβάλλεται η λήψη αποφάσεων, που θα αγγίζουν ουσιαστικά ζητήματα σχετικά με τη λειτουργία του θεσμού.
Διαβάστε περισσότερα
|
ΠΟΕΔ ΛΕΜΕΣΟΥ: Κοινός εορτασμός των τριών Εκπαιδευτικών Οργανώσεων για την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940. (Δημοσιεύθηκε Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2024) (ΕΕ ΛΕΜΕΣΟΥ), (ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ) |
Οι Εκπαιδευτικές Οργανώσεις Π.Ο.Ε.Δ., Ο.Ε.Λ.Μ.Ε.Κ και Ο.Λ.Τ.Ε.Κ. Λεμεσού σας προσκαλούν να τιμήσετε με την παρουσία σας την εκδήλωση/ αφιέρωμα στην Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, την Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2023, στις 7:30 μ.μ, στο ΚΑ' Δημοτικό Σχολείο Λεμεσού - Κοντοβάθεια.
Διαβάστε περισσότερα
|
Εκδήλωση: «Λογοτεχνικές διαδρομές ξυπνούν μνήμες» (Δημοσιεύθηκε Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2024) (ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ) |
Ξεκινώντας από το οδόφραγμα του Λήδρα Πάλας, σημείο διαχωρισμού αλλά και συμβολική πύλη επανένωσης, ο Κυπριακός Σύνδεσμος Παιδικού Νεανικού Βιβλίου (ΙΒΒΥ Cyprus), 50 χρόνια από την ίδρυσή του, 50 χρόνια από την τουρκική εισβολή που έχει χωρίσει την πατρίδα μας στα δύο, οργανώνει λογοτεχνική διαδρομή αφύπνισης της μνήμης σε συνεργασία με την Ένωση Λογοτεχνών Κύπρου και την ΠΟΕΔ.
Διαβάστε περισσότερα
|
Συνέδριο «Φωτεινές σελίδες της κυπριακής παιδικής/νεανικής λογοτεχνίας - 50 λόγοι να τη διαβάζουν τα παιδιά μας» (Δημοσιεύθηκε Τρίτη, 22 Οκτωβρίου 2024) (ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ) |
Με αφορμή τη συμπλήρωση 50 χρόνων από την ίδρυσή του (1974-2024), ο Κυπριακός Σύνδεσμος Παιδικού Νεανικού Βιβλίου, σε συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας και την Π.Ο.Ε.Δ. και με χορηγό το Υφυπουργείο Πολιτισμού, διοργανώνει to προαναφερόμενο συνέδριο.
Διαβάστε περισσότερα
|
Κρατήσεις μελών ΠΟΕΔ στις Πλάτρες για περίοδο Χριστουγέννων (Δημοσιεύθηκε Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2024) (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ) |
Εξοχικά ΠΟΕΔ στις Πλάτρες: Ανοίγει το πρόγραμμα ηλεκτρονικών κρατήσεων για τις διακοπές Χριστουγέννων 2024-2025 [περίοδος 20 Δεκεμβρίου μέχρι 7 Ιανουαρίου]
Διαβάστε περισσότερα
|
Επιστολή προς ΔΔΕ: Πρακτική άσκηση φοιτητών/ριών Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας και Ειδικής Εκπαίδευσης (Δημοσιεύθηκε Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2024) (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ) |
Σε σχέση με το πιο πάνω θέμα και σε συνέχεια της αρχικής εγκυκλίου 2024 - 2025, ως Οργάνωση έχουμε εντοπίσει πως παρατηρείται άνιση μεταχείριση και ανομοιομορφία σε σχέση με την εφαρμογή του προγράμματος που αφορά στην πρακτική άσκηση φοιτητών/τριών στην Ειδική Εκπαίδευση, σε σχέση με τις άλλες βαθμίδες.
Διαβάστε περισσότερα
|
Ειδικές προσφορές μέλη της ΠΟΕΔ για την περίοδο των Χριστουγέννων! (Δημοσιεύθηκε Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2024) (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ) |
Σε συνέχεια της ανακοίνωσής μας για συνεργασία με το ταξιδιωτικό γραφείο Poupas for Holidays Ltd, όπου δημιουργήθηκε και αποκλειστική ιστοσελίδα για τα μέλη μας, σας αποστέλλουμε πιο κάτω link με ειδικές προσφορές μόνο για τα μέλη της ΠΟΕΔ για ονειρεμένες διακοπές την περίοδο των Χριστουγέννων!
Διαβάστε περισσότερα
|
ΠΟΕΔ Λάρνακας: Θεατρική παράσταση 3 αδερφάκια 3 μήλα τζιαι ενας δράκος (Δημοσιεύθηκε Κυριακή, 13 Οκτωβρίου 2024) (ΕΕ ΛΑΡΝΑΚΑΣ), (ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ) |
Το Επαρχιακό Γραφείο ΠΟΕΔ ΛΑΡΝΑΚΑΣ σε συνεργασία με τη Θεατρική ομάδα "ΣΚΗΝΟΒΑΤΕΣ" ΠΟΕΔ Λευκωσίας, παρουσιάζουν τη θεατρική παράσταση:
3 αδερφάκια 3 μήλα τζιαι ενας δράκος
Διαβάστε περισσότερα
|
Επιστολή προς ΥΠΑΝ: Προβλήματα που εντοπίζονται κατά τη φετινή σχολική χρονιά στα ΠΟΣ (ΠΟΔ/ΠΟΝ/ΠΟΕΣ) (Δημοσιεύθηκε Τετάρτη, 9 Οκτωβρίου 2024) (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ) |
Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα, και σε συνέχεια της συνάντησης που είχαμε στις 3 Οκτωβρίου, η Οργάνωση καταθέτει και γραπτώς τις απόψεις και τις εισηγήσεις της
Διαβάστε περισσότερα
|
Επιστολή προς ΥΠΑΝ: Σχέδιο Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου και Εκπαιδευτικών (Δημοσιεύθηκε Δευτέρα, 7 Οκτωβρίου 2024) (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ) |
Αναφορικά με το πιο πάνω θέμα και σε συνέχεια της συνάντησης μας στις 25 Σεπτεμβρίου 2024, θα θέλαμε να δηλώσουμε για άλλη μια φορά ότι η ΠΟΕΔ διαχρονικά συμμετείχε και επιζητούσε διάλογο, με στόχο τον εκσυγχρονισμό ή/και τη διαφοροποίηση του υφιστάμενου Κανονισμού Επιθεώρησης και Αξιολόγησης Εκπαιδευτικών.
Διαβάστε περισσότερα
|